23 Mart 2012 Cuma

Funny girl - Barbra Streisand

7 yorum:

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

keyifle dinledim keyifle izledim.. barbara streisand zaten çok sevdiklerimden .. funny girl filmi de çok sevdiğim filmlerden.. teşekkürlerimi kabul et..

Hektor dedi ki...

Hiç naz etmeden kabul ediyorum DY. Sevdiklerinden olmasına ayrıca sevindim.

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim Hektor...
Madame Butterfly' ı dinlerken kendimi hiç de eğlenceli bulmadım; canım sıkkındı.
Düştüğüm yorum da o an ki duygumu anlatmak içindi.
Funny Girl...
İlk kez dinliyorum ve çok hoşuma gitti, ama ağlayarak söyledi:(

Hektor dedi ki...

Nar-ı Can;

Haklısın eğlenceli bulunarak dinlenecek gibi değil, sonunda bir özkıyım var. Canının sıkkınlığı geçinde yeniden dinlemeni önersem...

Komik kız neden ağladı? Filmini izlemen gerek Nar-ı Can. Tabii kitapların izin verirse.

Adsız dedi ki...

Umarım bu akşam ki programım uzun sürmez ve ben de izleyebilirim bu hoş filmi.

Tekrar dinleyeceğim, ama şu pis hallerimden çıktıktan sonra:)

'ofelya dedi ki...

Sevgili Barbra..
Bence tatlı bir bayan..South Park ve The Simpsons da sık sık kötülerler Streisand'ın ismini..

Hektor dedi ki...

Özellikle South Park, gerçeküstü kurgulanmış olduğundan, bence üzerinde fazla durmamalısın oFeLya.